For incoming mobilities, please click on the button.

Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. Yedek Yerleştirme Sonuçları (2024 KA171) [İlan No: 2409]

İLAN BİLGİLERİ

İLAN NO: 2409

İLAN ADI: ERASMUS+ PERSONEL DERS VERME VE EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ İLANI

İLAN ALT BAŞLIĞI: KA171 (Programla İlişkili Olmayan Üçüncü Ülkeler) 2022, 2023 PROJELERİ

PROJE TÜRÜ: TEK YARARLANICILI PROJELER

İLAN PROJE NO: 2024-1-TR01-KA171-HED-000204921

İLAN TARİHİ: 30.09.2024

DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

30.09.2024 tarihli Erasmus+ Personel Hareketliliği (2024 KA171 – Uluslararası Kredi Hareketliliği / Programla İlişkili Olmayan Üçüncü Ülkeler) ilanının değerlendirme sonuçlarına Türkiye Ulusal Ajansı TURNA Portali üzerinden erişebilirsiniz.

https://turnaportal.ua.gov.tr adresine gidip Dijital Türkiye (e-Devlet) şifreniz ile giriş yaptıktan sonra sol menüde yer alan Başvurularım seçeneğine tıklandığında ilgili ilanın karşısında değerlendirme sonucunuz yer almaktadır.

Hak kazanan adayların 19.02.2025 16.30’a kadar katılım beyanı veya feragat dilekçesini çevrim içi olarak doldurup TURNAPortal sistemine yüklemesi gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde ilgili formlardan birini doldurmayan ve TURNAPortal sistemine yüklemeyen adaylar haklarını kaybederler ve ilgili mevzuat uyarınca yaptırım uygulanır.

Ayrıntılar için ÖNEMLİ TARİHLER bölümünü inceleyiniz.

Personel Hareketliliklerinden Sorumlu Ofis Personeli

Yasemin KAN

Giden Yönlü Personel Hareketlilikleri

Sonuçlar

Bu değerlendirme sonuçlarında yedek statüsünde bulunanların, sonuçların açıklanmasını takip eden bir yıl içerisinde başka bir ilandan hareketliliğe hak kazanması durumunda ilgili personele bu ilandan katılımcı olarak hak verilmeyecektir.

Tüm belgelerin TURNAPortal sistemine yüklenmesi zorunludur. Katılım beyanını ilgili tarihe kadar TURNAPortale yüklemeyen katılımcılar haklarını kaybederler. İlgili tarihlere kadar katılım beyanı/feragat dilekçesini TURNAPortale yüklemeyen adaylara ilgili mevzuat uyarınca yaptırım uygulanır.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 22.02.2022 tarih ve 12994 sayılı yazısı ile T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının (Türkiye Ulusal Ajansı) 06.10.2023 tarih ve 81749 sayılı yazıları gereği Erasmus+ Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği ile ilgili süreçlerin TURNAPortal (https://turnaportal.ua.gov.tr/) üzerinden yürütülmesi gerektiğini hüküm altına aldığından hareketlilik öncesi, süresince ve sonrası talep edilen tüm belgelerin (katılım beyanı, feragat dilekçesi, kabul mektubu/davet yazısı, kimlik, pasaport, öğrenim anlaşması (learning agreement), katılım belgesi/sertifikası vb.) Portale yüklenmesi zorunludur.

Hareketliliğe katılacak tüm adayların UETS e-tebligat hesabı açıp UETS belgesini hareketlilik öncesi TURNAPortale yüklemesi zorunludur. UETS hesabı açmayan ve sisteme belgeyi yüklemeyen katılımcılara ödeme yapılmaz.

30.09.2024 tarihinde 2409 numaralı “ERASMUS+ PERSONEL HAREKETLİLİĞİ İLANI (2024 KA171)” başlığı ile yayınlanan 2024 KA171 Personel Ders Verme ve Eğitim Alma (Programla İlişkili olmayan Üçüncü Ülkeler) Hareketliliği ilanına yapılan başvuruların yedek yerleştirme sonuçlarını değerlendirmek amacıyla 07.02.2025 tarih ve 526183 sayılı yazı ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Rektörlüğü tarafından atanan üyelerin üçünden oluşan Erasmus+ Seçim Komisyonu Erasmus+ Kurum Koordinatörü Prof. Dr. Süleyman DEĞİRMEN başkanlığında 10.02.2025 tarihinde saat 10.00’da toplanmış ve ekli listede yer alan Personel Hareketliliği Yedek Yerleştirme Sonuçlarının uygun olduğuna karar vermiştir.

05.12.2022 tarih ve 236837 sayılı yazı ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Rektörlüğü tarafından atanan üyelerin görev sürelerinin sona ermesi nedeniyle daha önce seçim komisyonu üyesi olarak atanan üyelerin yerine yukarıda belirtilen tarih ve sayılı yazı gereğince yeni üyeler eski üyelerin yerini almıştır.

“Bu başvuruların değerlendirilmesi ve nihai karar aşamasında tüm başvuru sahipleri ile Seçim Komisyonu üyelerinin tarafsızlığını etkileyebilecek herhangi bir kişisel ilişki bulunmamaktadır. Karar şeffaflık kurallarına uygun bir şekilde verilmiştir.”

İŞ AKIŞI

  1. Önemli tarihler bölümünde belirtilen süre içerisinde hareketlilik gerçekleştirilecekse katılım beyanı formunun, gerçekleştirilmeyecekse feragat dilekçesi formunun doldurulması,
  2. Belirtilen tarihe kadar kabul belgesi/davet mektubunun teslim edilmesi (Belgede hak kazanan adayın adı soyadı, gerçekleştireceği hareketliliğin tarih aralığı, hareketlilik türü (ders verme veya eğitim alma), kurum yetkilisinin imza ve mühür/kaşesinin bulunması gerekmektedir.),
  3. UETS e-Tebligat Kayıt belgesi
  4. Kabul belgesinin temini sonrası adayın görev yaptığı birimden Yönetim Kurulu Kararı ile Rektörlük oluru alınması,
  5. Hareketlilik Anlaşmasının (Mobility Agreement) doldurulup imzalandıktan sonra ilgili personele teslim edilmesi,
  6. Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. Cumhuriyet Üniversitesi Şubesinden Vadesiz AVRO (€) hesabının açılması ve IBAN bilgisinin ilgili personele iletilmesi,
  7. Hibe sözleşmesinin (Grant Agreement) imzalanması gerekmektedir.
  8. Koordinatörlük tarafından istenen ek belgelerin katılımcı tarafından ibraz edilmesi gerekmektedir.
  1. Karşı kurumdan alınmış imzalı ve mühürlü/kaşeli Katılım Sertifikasının,
  2. Katılımcı seyahat hibesi almış ise seyahat biletlerinin,
  3. Pasaport giriş-çıkış kayıtlarının,
  4. Katılımcının yapılan ödemeyi aldığına dair ilgili banka dekontunun (bu işlem hareketlilik öncesi de yapılabilir) teslim edilmesi gerekmektedir.
  5. Koordinatörlük tarafından istenen ek belgelerin katılımcı tarafından ibraz edilmesi gerekmektedir.

İsteğe bağlı olarak hareketliliğinizi gerçekleştirirken yapmış olduğunuz öğretim veya öğrenim faaliyetlerinin görsellerini Koordinatörlüğümüz ile paylaşabilirsiniz. Paylaşmış olduğunuz görseller sosyal medya hesaplarımız ve ağ sitemizde yayınlanmak üzere kullanılacaktır.

ÖNEMLİ TARİHLER

TARİH İŞLEM
14.02.2025 Değerlendirme Sonuçlarının ilanı1
19.02.2025 16.30 Değerlendirme Sonuçlarına İtiraz Dilekçesi Teslimi için Son Tarih2
19.02.2025 16.30 Katılım Beyannamesi ve Feragat Dilekçesi Teslimi için Son Tarih3
21.03.2025 16.30 Davet Mektubunun Teslimi için Son Tarih4
20.02.2025 Hareketliliğe başlanabilecek en erken tarih5
01.09.2025 Hareketliliğin tamamlanması gereken en geç tarih6
  1. Değerlendirme Sonuçları Koordinatörlüğümüzün internet sitesi (https://erasmus.cumhuriyet.edu.tr) üzerinden ilan edilecektir.
  2. Adaylar sonuçların açıklanmasından itibaren 5 gün içerisinde değerlendirme sonuçlarına itiraz edebilirler. İtiraz dilekçesi çevrimiçi (online) alınacaktır. Elden itiraz dilekçesi alınmayacaktır. İtiraz dilekçesinin teslimi ile ilgili ayrıntılar daha sonra duyurulacaktır.
  3. Katılımcılar, Erasmus+ kapsamında hak kazandıkları hareketlilikleri gerçekleştireceğine dair katılım beyannamesi veya haklarından vazgeçmek istediklerine dair feragat dilekçesi teslim etmek zorundadır. Bu belgeler sonuçların açıklanmasından itibaren 5 gün içerisinde teslim edilmelidir. Süresi içerisinde belge teslimi yapmayan adaylara T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının (Türkiye Ulusal Ajansı) yayınlamış olduğu Erasmus+ Yükseköğretim Kurumları için El Kitabı, T.C. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Ofisi Yönergesi ile Erasmus Programı Yönergesinde belirtilen hükümler çerçevesinde yaptırımlar uygulanır.
  4. Belirtilen tarihe kadar davet mektubu teslim edilmediği takdirde söz konusu personel hakkını kaybedecek ve yedeklere hak tanınacaktır.
  5. Bu tarihten önce hareketlilik gerçekleştirilemez. İlgili tarih hareketliliğe başlanabilecek en erken tarihtir.
  6. Bu tarihe kadar Türkiye’ye dönmüş ve tüm evrakları teslim etmiş olma zorunluluğu bulunmaktadır.

FORMLAR & DİLEKÇELER

Tüm formlar elektronik olarak ağ sitemizden düzenlenmelidir.

Avrupa Komisyonunun almış olduğu “Kağıtsız Erasmus+” kararı gereği fiziksel olarak evrak teslim alınmamaktadır. Yalnızca dijital olarak hazırlanması mümkün olmayan evraklar fiziksel olarak teslim alınacaktır.

Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğü ile iletişim

Tüm sorularınızı aşağıda bağlantısı bulunan İLETİŞİM FORMU üzerinden sorabilirsiniz. Personel hareketliliği ile ilgili sorularınızı formdaki ilgili birimi seçerek ilgili personele yöneltebilirsiniz. Koordinatörlüğümüz ile iletişim bu form aracılığıyla kurulmalıdır. Koordinatörlüğümüzün e-posta adresine gönderilen iletiler dikkate alınmayacaktır.
Davet mektuplarınızı ve diğer taranmış belgeleri de yine bu form vasıtası ile ilgili personele gönderebilirsiniz.

* Bu sayfadaki veri ile ilan metninin PDF sürümü arasında bir uyuşmazlık olması durumunda PDF sürümü esas alınır.