For incoming mobilities, please click on the button.

Erasmus+ Kısa Dönem Doktora Staj Hareketliliği Sonuçları (2024 KA171) [İlan No: 2406]

İLAN BİLGİLERİ

İLAN NO: 2406

İLAN BAŞLIĞI: ERASMUS+ ÖĞRENCİ KISA DÖNEM DOKTORA STAJ HAREKETLİLİĞİ İLANI

EYLEM TÜRÜ: KA171 (Programla İlişkili Olmayan Üçüncü Ülkeler)

PROJE TÜRÜ: TEK YARARLANICILI PROJELER

PROJE YILI: 2024 YILI

PROJE NO: 2024-1-TR01-KA171-HED-000204921

İLAN TARİHİ: 16.09.2024

SORUMLU PERSONEL

Yasemin KAN

KA171 Öğrenci Hareketliliği Sorumlusu

Dahili: 5167

Dış Hat: 0346 487 5167

E-Posta: ykan [at] cumhuriyet.edu.tr

DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

Erasmus+ Kısa Dönem Doktora Staj Hareketliliği (2024 KA171) değerlendirme sonuçları TURNAPortal üzerinden ilan edilmiştir. Adaylar başvuru sonuçlarına https://turnaportal.ua.gov.tr adresinden kişiye özel e-Devlet şifresi ile giriş sonrası ulaşabilir. Değerlendirme sonuçları Koordinatörlüğümüz şeffaflık ilkeleri gereği ayrıca liste şeklinde aşağıda ilan edilmiştir.

Hareketliliği gerçekleştirmeye hak kazanan adayların 06.11.2024 saat 17.00’ye kadar katılım beyanı formunu doldurmaları ve TURNAPortale yüklemeleri gerekmektedir. Hareketliliği gerçekleştirmekten vazgeçen adayların ise feragat dilekçesini doldurmaları ve TURNAPortale yüklemeleri gerekmektedir. İlgili belgeleri doldurup TURNAPortale yüklemeyen adaylar hakkında ilgili mevzuat uyarınca yaptırım uygulanır. İlgili formlar sayfanın altında bulunmaktadır.

Hareketlilik asgari 14, azami 30 gün gerçekleştirilebilir. İlgili proje türü ve bütçesi gereği bu süreler dışında hareketlilik gerçekleştirilemez.

Bu ilan (Kısa Dönem Doktora Staj Hareketliliği) kapsamında öğrencilerden hizmet pasaportu talebi alınmaktadır. Üniversitemizde aynı zamanda personel olan öğrencilerin hizmet pasaport talepleri Koordinatörlüğümüzce işleme alınmayacaktır. Personelin ilgili birimine başvurması gerekmektedir. Hizmet pasaportu talep edecek öğrencilerin Genel Amaçlı Dilekçeyi doldurup ekine e-Devlet üzerinden alınan son 15 gün içerisinde oluşturulmuş barkodlu

  • Protokol Belgesi
  • Nüfus Aile Kayıt Örneği (vukuatlı),
  • Adli Sicil Kaydı ve
  • Tarihçeli Yerleşim Belgesinin

pdf sürümünü yükleyip çevrim içi olarak göndermesi gerekmektedir. İlgili tarihler arasında iletilmeyen talepler dikkate alınmayacaktır. Talepler Yönetim Kurulunun uygun görmesi halinde kabul edilecektir.

İçişleri Bakanlığının 04.09.2024 tarih ve 694082 sayılı yazısı uyarınca

  • Görevlendirilen kişilerin ilgili görevin mahiyetine uygun olup olmadığına özenle dikkat edilmesi,
  • Görevlendirme yapılan il sınırları içerisinde ikamet etmeyen kişilerle ilgili görevlendirme yapılmaması,
  • Başvuruların görevlendirme yapan valiliklerin bulunduğu il nüfus ve vatandaşlık müdürlüklerince
    alınması

gerekmektektedir. İlgili yazıya aykırı teşkil edilecek durumlarda hizmet pasaportu talebi reddedilecektir.

Tüm belgelerin TURNAPortal sistemine yüklenmesi zorunludur. Katılım beyanını ilgili tarihe kadar TURNAPortale yüklemeyen katılımcılar haklarını kaybederler. İlgili tarihlere kadar feragat dilekçesini TURNAPortale yüklemeyen adaylara ilgili mevzuat uyarınca yaptırım uygulanır.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 22.02.2022 tarih ve 12994 sayılı yazısı ile T.C. Dışişleri Bakanlığı Avrupa Birliği Başkanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının (Türkiye Ulusal Ajansı) 06.10.2023 tarih ve 81749 sayılı yazıları gereği Erasmus+ Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği ile ilgili süreçlerin TURNAPortal (https://turnaportal.ua.gov.tr/) üzerinden yürütülmesi gerektiğini hüküm altına aldığından hareketlilik öncesi, süresince ve sonrası talep edilen tüm belgelerin (katılım beyanı, feragat dilekçesi, kabul mektubu/davet yazısı, kimlik, pasaport, öğrenim anlaşması (learning agreement), katılım belgesi/sertifikası vb.) Portale yüklenmesi zorunludur.

Türkiye ile Avrupa Komisyonu arasında 2025 Yılı Katkı Anlaşması henüz imzalanmamıştır. Bu nedenle, Erasmus+ öğrenci hareketliliği kapsamında yapmış olduğunuz başvuru sonucunda hareketliliğe hibeli ya da hibesiz olarak seçilmeniz kazanılmış bir hak niteliği taşımamaktadır. Hibe alıp almayacağınız veya hibenizin tutarı Avrupa Komisyonu ile imzalanacak anlaşma ve akabinde üniversitenize tahsis edilecek hibe tahsis süreçleri sonuçlandığında kesinleşecek olup, söz konusu anlaşma süreçlerinde yaşanacak gecikmelerden veya aksaklıklardan kaynaklanabilecek maddi veya manevi kayıplardan üniversiteniz veya Türkiye Ulusal Ajansı sorumlu tutulamaz.

Öğrencilerin hareketlilik gerçekleştireceği kurumların ilgili projeye eklenmesi gerektiğinden kabul yazısı alan öğrencilerin Koordinatörlüğümüz ile iletişime geçmesi gerekmektedir. Kurum projeye eklenmeden hareketlilik gerçekleştirilemez, gerçekleştirilse dahi kabul edilmez.

16.09.2024 tarihinde “Erasmus+ Öğrenci Kısa Dönem Doktora Staj Hareketliliği İlanı (2023, 2024, 2025 KA131) [İlan No: 2405]” ve “Erasmus+ Öğrenci Kısa Dönem Doktora Staj Hareketliliği İlanı (2024 KA171) [İlan No: 2406]” başlıkları ile yayınlanan 2023, 2024, 2025 KA131 (AB Üye Ülkeler ve Programla İlişkili Ülkeler) ve 2024 KA171 (Programla İlişkili Olmayan Üçüncü Ülkeler) Kısa Dönem Doktora Öğrenci Staj Hareketliliği ilanlarına yapılan başvuruları değerlendirmek amacıyla 05.12.2022 tarih ve 236837 sayılı yazı ile Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Rektörlüğü tarafından atanan üyelerin üçünden oluşan Erasmus+ Seçim Komisyonu Uluslararası İlişkiler Ofisi Başkanı Prof. Dr. Ali AKSU başkanlığında 30.10.2024 tarihinde saat 13.00’da toplanmış ve ekli listede yer alan Öğrenci Hareketliliği Değerlendirme Sonuçlarının uygun olduğuna karar vermiştir.

Bu başvuruların değerlendirilmesi ve nihai karar aşamasında tüm başvuru sahipleri ile Seçim Komisyonu üyelerinin tarafsızlığını etkileyebilecek herhangi bir kişisel ilişki bulunmamaktadır. Karar şeffaflık kurallarına uygun bir şekilde verilmiştir.

İŞ AKIŞI

  1. Katılım Beyanı/Feragat Dilekçesi
  2. Davet Yazısı/Kabul Belgesi
  3. Europass CV
  4. Staj Başvuru Formu
  5. Staj Anlaşması Hareketlilik Öncesi Kısmı (Learning Agreement)
  6. YETKİM Kaydı
  7. eu|academy dil sınavı sonuç belgesi
  8. VakıfBank Vadesiz Euro IBAN
  9. Sigorta Poliçesi
  10. Pasaport
  11. Vize
  12. UETS e-Tebligat Adres Kayıt Belgesi
  13. Hak Kazanma Yazısı
  14. Dil Belgesi
  15. Vize Kolaylaştırma Yazısı
  16. Hibe Sözleşmesi
  17. %80 ödemenin yatırıldığına dair dekont
  1. Karşı kuruma varınca 1 hafta içerisinde varış formunun imzalatılması ve sisteme yüklenmesi
  2. Karşı kurumdan ayrılmadan önce ayrılış formunun imzalatılması ve sisteme yüklenmesi
  1. Seyahat belgelerinin sisteme yüklenmesi (uçak biniş kartı/boarding pass/otobüs bileti/tren biletinin gidiş ve dönüş tüm seyahat belgelerinin yüklenmesi gerekmektedir)
  2. Katılım Sertifikası
  3. Staj Anlaşması Hareketlilik Öncesi kısmı (learning agreement)
  4. E-devlet Yurda giriş çıkış belgesi
  5. Pasaport giriş-çıkış mühürleri
  6. eu|academy 2. dil sınavı sonuç belgesi
  7. AB Anketi
  8. %20 ödemenin yatırıldığına dair dekont
  9. memnuniyet anketinin doldurulması

İsteğe bağlı olarak hareketliliğinizi gerçekleştirirken yapmış olduğunuz öğretim veya öğrenim faaliyetlerinin görsellerini Koordinatörlüğümüz ile paylaşabilirsiniz. Paylaşmış olduğunuz görseller sosyal medya hesaplarımız ve ağ sitemizde yayınlanmak üzere kullanılacaktır.

ÖNEMLİ TARİHLER

01.11.2024 – Sonuç açıklama tarihi

06.11.2024 17.00 – Katılım Beyanı veya Feragat Dilekçesi Teslimi için Son Tarih

06.11.2024 17.00 – Değerlendirme Sonuçlarına İtiraz Dilekçesi Teslimi için Son Tarih

06.11.2024 17.00 – Hizmet pasaportu talep edecek öğrencilerin hizmet pasaportu talep dilekçesi teslimi için son tarih

31.01.2025 17.00 – Davet Mektubunun Teslimi için Son Tarih

07.11.2024 – Hareketliliğe başlanabilecek en erken tarih

30.09.2026 – Hareketliliğin tamamlanması gereken en geç tarih

FORMLAR & DİLEKÇELER

Tüm formlar elektronik olarak ağ sitemizden düzenlenmelidir.

Avrupa Komisyonunun almış olduğu “Kağıtsız Erasmus+” kararı gereği fiziksel olarak evrak teslim alınmamaktadır. Yalnızca dijital olarak hazırlanması mümkün olmayan evraklar fiziksel olarak teslim alınacaktır.

Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğü ile iletişim

Tüm sorularınızı aşağıda bağlantısı bulunan İLETİŞİM FORMU üzerinden sorabilirsiniz. Personel hareketliliği ile ilgili sorularınızı formdaki ilgili birimi seçerek ilgili personele yöneltebilirsiniz. Koordinatörlüğümüz ile iletişim bu form aracılığıyla kurulmalıdır. Koordinatörlüğümüzün e-posta adresine gönderilen iletiler dikkate alınmayacaktır.
Davet mektuplarınızı ve diğer taranmış belgeleri de yine bu form vasıtası ile ilgili personele gönderebilirsiniz.

* Bu sayfadaki veri ile ilan metninin PDF sürümü arasında bir uyuşmazlık olması durumunda PDF sürümü esas alınır.